Objetius: |
Adquirir les habilitats comunicacionals i les estratègies personals necessàries per a exercir les funcions d'atenció i tracte al ciutadà de manera eficaç per a poder prestar un servei de qualitat. Conéixer les funcions i característiques dels llocs d'atenció i informació al públic, així com els elements que doten de qualitat el servei. Millorar la imatge de l'informador públic i conéixer les diferents classes, característiques i actituds dels usuaris que sol·liciten atenció i informació a l'Administració. Conéixer els diferents tipus d'informació que s'han d'utilitzar en el tracte al públic i les seues peculiaritats, així com millorar la nostra capacitat de comunicació. |
Contingut: |
L'atenció al públic. L'informador públic i els usuaris dels serveis d'informació i atenció. Tipus d'informació al ciutadà. La comunicació. |
Dirigit : | a personal dels grups A1, A2, C1, C2 i APF |
Hores formació: | 20 |
Participants: | 30 |
Lloc: | València |
Data: | A determinar |
Nre. d'edicions: | 1 (1 València) Presencial |
Impartit per: | IVAP |