IVAP - 2021 - Sol·licitud de Cursos - Formació General

1420 - INFORMACIÓ, ATENCIÓ I TRACTE A LA CIUTADANIA

Objetius: Adquirir les habilitats comunicacionals i les estratègies personals necessàries per a exercir les funcions d'atenció i tracte al ciutadà de manera eficaç per a poder prestar un servei de qualitat.

Conéixer les funcions i característiques dels llocs d'atenció i informació al públic, així com els elements que doten de qualitat el servei.

Millorar la imatge de l'informador públic i conéixer les diferents classes, característiques i actituds dels usuaris que sol·liciten atenció i informació a l'Administració.

Conéixer els diferents tipus d'informació que s'han d'utilitzar en el tracte al públic i les seues peculiaritats, així com millorar la nostra capacitat de comunicació.
Contingut: L'atenció al públic.

L'informador públic i els usuaris dels serveis d'informació i atenció.

Tipus d'informació al ciutadà.

La comunicació.
Dirigit : a personal dels grups A1, A2, C1, C2 i APF
Hores formació: 20
Participants: 30
Lloc: València
Data: A determinar
Nre. d'edicions: 1 (1 València) Presencial
Impartit per: IVAP

Tornar