IVAP - 2021 - Sol·licitud de Cursos - Formació General

2153 - ATENCIÓ PRESENCIAL I TELEFÒNICA, AVISOS I CORREUS ELECTRÒNICS EN VALENCIÀ

Objetius: Millorar la competència en comunicació oral i escrita en la recepció de la ciutadania o amb els companys i companyes de treball per a garantir la qualitat del valencià en tres àmbits: en l'actuació presencial i telefònica, en la recepció d'avisos i en la redacció de missatges electrònics.

Elaboració de continguts i estratègies lingüístiques per a millorar les actuacions orals presencials i telefòniques.

Elaboració dels continguts gramaticals mínims per a anotar de manera correcta.

Treballar les característiques de l'escriptura del missatge electrònic com a gènere textual diferenciat, tenint en compte els elements del context: adequació (registre, to), estructura textual, coherència i cohesió (textuals, organitzadors, lèxic), claredat (recursos sintàctics) i correcció.

Capacitar l'Administració en la utilització dels principals recursos per a la resolució de dubtes amb la finalitat que aquestes actuacions es desenvolupen amb èxit.
Contingut: Competència sociopragmàtica: triar la varietat lingüística més adequada en cada situació.
Competència discursiva: conéixer les condicions bàsiques per a la producció del text oral i escrit.
Competència lingüística: coneixement pràctic de la gramàtica normativa.
Competència estratègica: saber prendre decisions adequades al context comunicatiu.
Dirigit : a personal dels grups C1, C2 i APF
Hores formació: 20
Participants: 30
Lloc: València
Data: A determinar
Nre. d'edicions: 1 (1 València) Telepresencial
Impartit per: IVAP

Tornar