Objetius: |
Millorar la competència en comunicació oral i escrita en la recepció de la ciutadania o amb els companys i companyes de treball per a garantir la qualitat del valencià en tres àmbits: en l'actuació presencial i telefònica, en la recepció d'avisos i en la redacció de missatges electrònics. Elaboració de continguts i estratègies lingüístiques per a millorar les actuacions orals presencials i telefòniques. Elaboració dels continguts gramaticals mínims per a anotar de manera correcta. Treballar les característiques de l'escriptura del missatge electrònic com a gènere textual diferenciat, tenint en compte els elements del context: adequació (registre, to), estructura textual, coherència i cohesió (textuals, organitzadors, lèxic), claredat (recursos sintàctics) i correcció. Capacitar l'Administració en la utilització dels principals recursos per a la resolució de dubtes amb la finalitat que aquestes actuacions es desenvolupen amb èxit. |
Contingut: |
Competència sociopragmàtica: triar la varietat lingüística més adequada en cada situació. Competència discursiva: conéixer les condicions bàsiques per a la producció del text oral i escrit. Competència lingüística: coneixement pràctic de la gramàtica normativa. Competència estratègica: saber prendre decisions adequades al context comunicatiu. |
Dirigit : | a personal dels grups C1, C2 i APF |
Hores formació: | 20 |
Participants: | 30 |
Lloc: | València |
Data: | A determinar |
Nre. d'edicions: | 1 (1 València) Telepresencial |
Impartit per: | IVAP |