Objetius: |
Conéixer maneres de planificar tant l'activitat personal com la gestió d'un equip en l'entorn de Microsoft Teams. Conéixer l'agenda de Microsoft Outlook per a crear avisos que ens recorden tasques a fer com ara telefonar, entregar informació, així com aprendre a programar reunions en l'entorn de Teams. Conéixer i utilitzar l'aplicació d'administració de llistes de tasques pendents basada en el núvol, integrada en Teams. Conéixer i utilitzar la utilitat basada en el núvol que ens permet planificar tasques i treballs, integrada en Teams. Conéixer i utilitzar la nova eina integrada en Teams per a crear col·leccions de dades que ens facilitaran el nostre treball i la col·laboració amb altres usuaris corporatius i externs. Conéixer les eines i comparar-les agrupadament, per a poder decidir quina utilitzar segons les nostres necessitats. |
Contingut: |
Outlook (agenda) en Teams Microsoft To-Do en Teams Microsoft Planner en Teams Llistes de Microsoft de Teams Quina eina és la millor segons les meues necessitats i quan utilitzar-la? |
Dirigit : | a personal dels grups A1, A2, C1, C2 i APF |
Hores formació: | 20 |
Participants: | 50 |
Lloc: | València |
Data: | A determinar |
Nre. d'edicions: | 1 (1 València) En línia |
Impartit per: | IVAP |