IVAP - 2022 - Sol·licitud de Cursos - Formació General

2296 - QUALITAT EN ELS SERVEIS PÚBLICS: GESTIÓ I MILLORA DE PROCESSOS

Objetius: Conéixer els conceptes i fonaments de la gestió de qualitat: assegurament de la qualitat, qualitat total, i les veus de la qualitat.
Conéixer l'enfocament de la gestió per processos, l'evolució històrica i la diferenciació de la gestió funcional, així com els elements característics dels processos.
Aprendre a identificar i classificar els processos de la nostra organització, i la representació d'aquests en un mapa de processos.
Descripció dels processos, importància del propietari, la documentació, el control i l'avaluació.
Fases que s'han de seguir per a la millora, el disseny i la selecció de projectes de millora. Millora contínua i cicle PDCA.
Conéixer algunes eines que es poden usar per a la millora de la qualitat en les organitzacions.
Contingut: Introducció a la gestió de qualitat.
Conceptes generals.
Estructura dels processos.
Gestió dels processos.
Millora de processos.
Tècniques i eines per a la millora.
Dirigit : a personal dels grups A1 i A2
Hores formació: 25
Participants: 50
Lloc: València
Data: A determinar
Nre. d'edicions: 1 (1 València) En línia
Impartit per: IVAP

Tornar