IVAP - 2022 - Sol·licitud de Cursos - Formació General

2297 - QUALITAT EN ELS SERVEIS PÚBLICS: LA IMPORTÀNCIA DE LES PERSONES EN L'ORGANITZACIÓ

Objetius: Conéixer els conceptes i fonaments de la gestió de qualitat: assegurament de la qualitat, qualitat total, i les veus de la qualitat.
Conéixer les teories tradicionals en què s'han agrupat els estils d'administració dels recursos humans, des del punt de vista de la direcció, així com les característiques dels líders.
Conéixer el concepte de direcció participativa i la influència en la motivació i el reconeixement del personal.
Valorar la importància de la formació en la millora de l'acompliment del lloc de treball i l'impacte en la motivació i en el desenvolupament d'habilitats.
Conéixer com a complement els elements extrínsecs (direcció, formació, comunicació, etc.): l'automotivació com a instrument intrínsec de gran potencial.
Analitzar la normativa en matèria de funció pública que afecta la motivació dels empleats públics i l'avaluació d'aquesta, així com la regulació de codis de conducta que n'orienten l'actuació.
Contingut: Introducció a la gestió de qualitat.
La veu de les persones.
Gestió de recursos humans.
La direcció.
Clima laboral.
La participació.
La formació.
Comunicació.
El reconeixement.
Automotivació.
Normativa en matèria de funció pública.
Dirigit : a personal dels grups A1 i A2
Hores formació: 25
Participants: 50
Lloc: València
Data: A determinar
Nre. d'edicions: 1 (1 València) En línia
Impartit per: IVAP

Tornar