Contingut: |
¿ Conceptes bàsics d'un procediment administratiu: Expedient administratiu, DIR3, codi GUC, codi SIA, circuit d'un expedient, tràmit, document normalitzat, document no normalitzat. ¿ Què és MART-TRAMITA i per a què servix? ¿ Busca segons diversos criteris d'un expedient ¿ Accedir al detall d'un tràmit i conéixer les seues diferents seccions ¿ Crear un expedient, generar i incorporar documents, enviar documents al portafirmes, notificar, bolcar documents d'un expedient a un altre i passar document no normalitzat a un normalitzat. ¿ Avançar tramitació, reobrir passos, veure història de l'expedient i tancar un expedient ¿ Què és la tramitació conjunta? Per a què servix i com utilitzar-la? ¿ Integració amb Registre General, Registre Departamental, Relació de documents del Registre, Relació d'Expedients i Bolcar documents i titulars d'un Expedient a un altre. |
Dirigit: | a personal dels grups A1, C1 y C2 |
Hores formació: | 15 |
Participants: | 30 |
Lloc: | València |
Data: | A determinar |
Nre. d'edicions: | 1 (1 València) Mixta Presencial / Telepresencial / En línia |
Impartit per: | IVAP |