Preguntes freqüents
GENÈRIC
Si he oblidat la contrasenya, com la puc recuperar?
Si no recordes la teua contrasenya d'accés has de punxar en "He oblidat la meua contrasenya". Hauràs d'introduir el correu electrònic que utilitzes en la plataforma de formació de l'IVAP o el que vas indicar en el teu CV i t'arribarà un correu amb instruccions per a poder generar una nova.
Com puc accedir a l'aula virtual de l'IVAP?
Tens dos opcions per a accedir al teu compte:
- 1. Inici de sessió convencional:
- Introduïx el teu DNI/NIE/Passaport o email i la teua contrasenya en els camps corresponents (consulta "Com puc obtindre usuari i contrasenya per a accedir a l'Aula Virtual?").
- Fes clic en el botó 'Iniciar sessió'.
- 2. Inici de sessió amb GVLOGIN:
- Selecciona l'opció 'Iniciar sessió GVLOGIN'.
- Selecciona una de les pestanyes per a iniciar sessió i seguix les instruccions per al mètode seleccionat:
- Usuari de domini per a empleats de la Generalitat Valenciana.
- Certificat digital.
- Cl@ve
Què és GVLOGIN?
GVLOGIN és una ferramenta de la Generalitat Valenciana d'inici sessió unificat per a diferents servicis, que permet autenticar la identitat de la persona usuària de manera segura utilitzant el seu certificat digital, Cl@ve o Usuari del Domini GENERALITAT. No és necessari estar donat d'alta en GVLOGIN per a utilitzar esta opció.
MODALITATS AMB TELEPRESENCIALITAT
Gravació de les sessions de videoconferències
Les sessions de videoconferència NO S'HAN DE GRAVAR. L'assistència al curs és síncrona, com si es tractara d'un curs presencial.
De quina forma accedisc a les sessions de videoconferència?
Les sessions de videoconferència es troben enllaçades dins del curs, al qual s'accedix des de l'aula virtual de l'IVAP. Estes es realitzen via:
- Microsoft Teams: per a entrar en les mateixes es necessita la credencial del domini GENERALITAT. Les sessions es creen i enllacen al curs des de l'IVAP.
A les sessions només es podrà accedir 15 minuts abans de l'horari establit per a esta, no abans.
Consulte la "Guia de formació telepresencial per al professorat" per a ampliar informació.
Transferència de l'aprenentatge
Què és l'espai de transferència de l'aprenentatge de Cxxxx?
Nomenclatura: Espai de transferència de l'aprenentatge Cxxxx (on xxxx és el codi del curs).
L'espai de transferència de l'aprenentatge Cxxxx és un espai creat a l'aula moodle amb una sèrie de recursos necessaris per a valorar la implementació dels coneixements adquirits pels alumnes en el seu lloc de treball.
Com s'accedix a l'espai de transferència de l'aprenentatge Cxxxx?
Nomenclatura: Espai de transferència de l'aprenentatge Cxxxx (on xxxx és el codi del curs)..
Quines funcions realitzaré com a docent?
Durant un mes des de l'endemà de la finalització del curs realitzaràs un acompanyament actiu a l'alumnat per a ajudar-los al fet que apliquen els coneixements adquirits en el lloc de treball. Per a això disposaràs d'un fòrum en l'espai de transferència de l'aprenentatge (AULA VIRTUAL) on podràs solucionar els dubtes que els puguen sorgir en l'aplicació de l'aprés en el lloc de treball.
D'altra banda, per a finalitzar la fase d'avaluació de la transferència podràs acordar la realització d'una sessió pràctica en la qual participaries amb l'alumnat. Esta sessió tindrà una duració màxima de 2 hores i en ella es posaran en comú aspectes com ara la utilitat de l'acció formativa per a l'acompliment de les tasques i s'exposaran casos concrets de com s'ha aplicat l'aprés al lloc de treball.
No, l'espai de la transferència de l'aprenentatge és una edició independent a l'edició del curs.
L'accés a l'edició de la transferència del coneixement és igual per al professorat, l'alumnat i els seus supervisors. No obstant això, l'alumnat i els seus supervisors tenen rol d'alumne, diferent del rol dels tutors, i per tant diferents permisos (igual que en l'edició del curs).
Què significa que els docents han d'estar durant el mes vinent "a disposició" de l'alumnat?
Durant un mes des de l'endemà de la finalització del curs, el personal docent realitzarà un acompanyament actiu a l'alumnat perquè la posada en pràctica de les habilitats o coneixements adquirits en l'acció formativa desenrotllada siga el més eficaç possible. Disposant en este espai d'un fòrum on poder plantejar els dubtes que li puguen sorgir en l'aplicació de l'aprés durant l'acció formativa.
Així mateix, per a finalitzar la fase d'avaluació de la transferència es podrà recordar la realització d'una sessió pràctica en la qual participarien l'equip docent del curs i l'alumnat. Esta sessió, en cas de realitzar-se tindrà una duració màxima de 2 hores i en ella es posaran en comú aspectes com ara la utilitat de l'acció formativa per a l'acompliment de les tasques i s'exposaran casos concrets de com s'ha aplicat l'aprés al lloc de treball.
L'IVAP entén per acompanyament actiu, que el docent conteste en el fòrum i aclarisca els dubtes plantejats pels alumnes en relació amb la implantació del contingut de l'acció formativa en el seu lloc de treball.
Quines pautes té l'IVAP respecte a la disponibilitat del personal docent en este acompanyament?
Respecte a este acompanyament, l'IVAP establix que el personal docent haurà de contestar al fòrum, aclarint els dubtes plantejats per l'alumnat en un període màxim de 72 hores des del seu plantejament.
El personal docent serà nomenat personal col·laborador, percebent les gratificacions equivalent a una col·laboració per acompanyament setmanal, amb un total de quatre acompanyaments setmanals.
L'import abonat per la sessió col·laborativa final equivaldrà a una col·laboració addicional.
Si l'acompanyament es realitza per més d'un docent, la gratificació serà distribuïda proporcionalment entre tots els docents, sobre la base del percentatge de participació de cada docent en l'acompanyament. Este percentatge serà comunicat pels docents al personal tècnic del servici de formació, una vegada finalitzada la transferència de l'aprenentatge.
Les gratificacions s'abonen d'acord amb l'import màxim establit en el Decret 24/1997, d'11 de febrer, del Govern Valencià, sobre indemnitzacions per raó del servici i gratificacions per servicis extraordinaris, modificat pel Decret 7/2023, de 27 de gener del Consell.