Objetius: |
Adquirir coneixements i habilitats per a difondre els serveis d'atenció a empreses de LABORA, així com augmentar la captació d'ofertes i noves empreses. Fomentar la gestió comercial dels serveis a empreses LABORA. Dinamitzar la gestió de la prospecció i captació d'ofertes en els Espais LABORA. Analitzar i avaluar els processos de captació i selecció dels departaments de RH. Informar els ocupadors sobre consultes generals de contractació i foment d'ocupació. |
Contingut: |
LABORA com a proveïdor de serveis a empreses. Tècniques de prospecció i màrqueting. Tècniques i habilitats de comunicació. El contracte de treball. Tipus de contracte i ajudes vigents de foment d'ocupació. |
Dirigit : | a personal dels grups A1 i A2 |
Hores formació: | 25 |
Participants: | 30 |
Lloc: | Internet |
Data: | A determinar |
Nre. d'edicions: | 2 (2 Internet) Telepresencial |
Impartit per: | IVAP |