Objetius: |
Conéixer la normativa d'inclusió educativa. Paper de l'educador/a d'educació especial en la dinàmica inclusiva dels centres (funcions). Col·laboració i coordinació dels educadors/ores d'educació especial amb l'equip educatiu i les famílies d'alumnes amb necessitats educatives especials. La resposta educativa d'educador/a d'educació especial (dins del PAP). Orientacions pràctiques per al treball dels educadors enfront de les necessitats educatives especials: discapacitat intel·lectual, discapacitat motora, TEA, discapacitat sensorial. |
Contingut: |
Normativa d'inclusió educativa: Decret 104/2018 i ordre 20/2019 El paper de l'educador/a d'educació especial en la dinàmica inclusiva dels centres. Funcions. Resolució 9 de Juliol de 2018 (sobre les condicions de treball dels educadors/as d'educació especial). Col·laboració i coordinació del personal educador/a d'educació especial amb l'equip educatiu i les famílies. Orientacions per al treball dels i les educadors/as d'educació especial. Nocions bàsiques sobre les diferents necessitats educatives especials. La resposta educativa del/l'educador/a d'educació especial dins del PAP. |
Dirigit : | a personal dels grups C1 |
Hores formació: | 40 |
Participants: | 50 |
Lloc: | Internet |
Data: | A determinar |
Nre. d'edicions: | 1 (1 Internet) En línia |
Impartit per: | IVAP |