IVAP - 2024 - Sol·licitud de Cursos - Formació Específica

2748 - COMUNICACIÓ DE CRISI

Objetius: L'objectiu és que els participants del curs coneguen casos reals d'èxit i de fracàs en gestió de crisis comunicatives i reputacionals i sàpien utilitzar les diferents ferramentes per a poder aplicar-les en el dia a dia de manera professional. L'alumnat d'este curs aconseguirà les competències bàsiques per a evitar una crisi, dissenyar un pla d'acció, comunicar, avaluar i previndre noves.
Contingut: BLOC 1: Prevenció: Què és una crisi i que riscos té.
BLOC 2: Previsió: Pla de crisi i la seua preparació prèvia.
BLOC 3: Gestió: Gabinet de crisi, problemes i oportunitats.
BLOC 4: Recuperació: Confiança i reputació.
Dirigit : a personal dels grups A1
Hores formació: 20
Participants: 20
Lloc: Internet i València
Data: A determinar
Nre. d'edicions: 2 (1 Internet i 1 València) Telepresencial
Impartit per: IVAP

Tornar