Objetius: |
Reforçar el sistema per a la millora de la qualitat dels serveis públics i l'avaluació dels plans i els programes en l'Administració de la Generalitat i el seu sector públic instrumental, d'acord amb el que es disposa en el Decret 41/2016, de 15 d'abril, del Consell. Conéixer en profunditat les tres perspectives de qualitat total: clients, processos i persones. Conéixer els conceptes de direcció i planificació estratègica, posant de manifest la seua importància. Mostrar i experimentar amb un conjunt d'eines bàsiques per a la millora de la qualitat. |
Contingut: |
Gestió de la qualitat. Gestió i millora de processos. Projectes de millora i eines bàsiques. La importància del client en la gestió i la millora de la qualitat. La importància de les persones en l'organització. Planificació i direcció estratègica. |
Dirigit : | a personal dels grups A1 i A2 |
Hores formació: | 60 |
Participants: | 50 |
Lloc: | Internet |
Data: | A determinar |
Nre. d'edicions: | 1 (1 Internet) En línia |
Impartit per: | IVAP |