IVAP - 2024 - Sol·licitud de Cursos - Formació General

2610 - GESTIÓ DE LA QUALITAT DELS SERVEIS PÚBLICS

Objetius: Reforçar el sistema per a la millora de la qualitat dels serveis públics i l'avaluació dels plans i els programes en l'Administració de la Generalitat i el seu sector públic instrumental, d'acord amb el que es disposa en el Decret 41/2016, de 15 d'abril, del Consell.
Conéixer en profunditat les tres perspectives de qualitat total: clients, processos i persones.
Conéixer els conceptes de direcció i planificació estratègica, posant de manifest la seua importància.
Mostrar i experimentar amb un conjunt d'eines bàsiques per a la millora de la qualitat.
Contingut: Gestió de la qualitat.
Gestió i millora de processos.
Projectes de millora i eines bàsiques.
La importància del client en la gestió i la millora de la qualitat.
La importància de les persones en l'organització.
Planificació i direcció estratègica.
Dirigit : a personal dels grups A1 i A2
Hores formació: 60
Participants: 50
Lloc: Internet
Data: A determinar
Nre. d'edicions: 1 (1 Internet) En línia
Impartit per: IVAP

Tornar