Objetius: |
Dotar els treballadors de l'Administració dels coneixements bàsics per a afrontar en el treball diari administratiu els processos correctes de gestió documental. Capacitar el personal per a actuar correctament en gestió documental a nivells pràctics. Dotar els alumnes del vocabulari i coneixements bàsics que els permeten ser elements proactius en la millora de l'Administració. Millorar la circulació de la documentació dins dels espais administratius. Adequar el comportament administratiu a unes pràctiques que permeten una administració sostenible i eficient. Conéixer el procediment per a assegurar la conservació de la documentació de valor legal, jurídic i administratiu, i la destrucció de la no rellevant. |
Contingut: |
- Informació i documentació administrativa. - Estructura arxivística: conceptes bàsics. - Identificació de documents i transferències. - Valoració, conservació i instal·lacions. |
Dirigit : | a personal dels grups A1, A2, B, C1 i C2 |
Hores formació: | 30 |
Participants: | 50 |
Lloc: | Internet |
Data: | A determinar |
Nre. d'edicions: | 1 (1 Internet) En línia |
Impartit per: | IVAP |